16:00

Vad glad jag blev av den fina kommentaren. Åh, ni skulle bara veta. tacktack!

Jag har blivit kär. Ni vet när det är såhär att man tycker om någon så mycket att man vill spendera varenda liten minut tillsammans med den. Sån är jag nu. MIN KAMERA. det är aningen sjukt. jag kommer på mig själv att tänka i foto banor hela tiden, "jamen den här kunde vara fin att ta kort på så" haha.

När jag satte mig här så bestämde jag att jag skulle gå här ifrån när klockan var 15:45, och helt plötsligt så är klockan 16:00. måste skynda, jag har nämligen dejt med Carolé alldeles strax!

& Imorgon åker jag bort.

jag önskar dessutom er, ni som ska till världens bästa handbollscup, all lycka.
Jag är säker på att det kommer gå hur bra som helst för skara hfs A-flickor!
Dom är inte att leka med:)
 


Kommentarer
Postat av: esther

Vart ska du imorn,,

jag önskar att du var här(L) <3

2009-04-08 @ 17:15:10
URL: http://ilovemyrabbit.blogg.se/
Postat av: wilma

Vart ska du imorn?,,

jag önskar du var här:)

Kommentaren esther har jag skickat

2009-04-08 @ 17:16:13
URL: http://ilovemyrabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0