FREDAG.

Godkväll, fredag kväll dessutom. Mycket efterlängtat helg trots att det precis varit extrem långhelg. Idag har jag varit hos Carla, 2 barnfotograferingar har genomförts. På måndag händer det grejer! Så himla kul ska det bli! Imorgon måste jag till stan och köpa på mig prinsess saker och massor utav rekvisita, jag önskar det var närmare till göteborg ibland.

Igår överraskade min älskade morfar mig genom att köpa en ny Ipod:)
Då köpte jag lila men ångrade mig efteråt och åkte och bytte till en rosa idag, nu känns allt ännu bättre!
Tacktack! dessutom fick jag min efterlängtade väska igår med, hittade den tillslut i lidköping efter att den varit slut på alla ställen.

Hoppas ni har en bra fredagskväll!
Jag överraskade mamma med en god middag med färska räkor, melon, sallad och god ost förut. mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0