MYSIGA BARN

Jag fick hoppa in och jobba på banken igår, har även gjort det idag och ska även göra imorgon..
Jag är helt slut, min kropp vill inte riktigt som jag vill. Den vill bara ligga stilla och inte göra någonting men det vill absolut inte jag. Allt känns tråkigt, även sånt som jag vet att jag tycker är kul. Igår lekte jag en stund med Axel och Elsa med. mysiga barn de dära!

Jag fick ett väldigt fint sms idag. Du är världens bästa vän. fel av mig.

Jag önskar att jag nu hade varit galen över för att jag inte visste vad jag skulle packa eller hur allt skulle få plats.
men så är inte fallet. jag önskar att jag skulle vara någon annan, eller att jag bara kunde strunta i allt som far runt i mitt huvud för ett tag. eller föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0