NÅT GAMMALT, NÅT NYTT, NÅT LÅNAT, NÅT BLÅTT

Jag blir så trött på allting. Det spelar knappt någon roll vad någon säger, jag blir arg för allt. Även sånt som är positivt. Allt är fel. Jag blir arg om någon frågar om jag ska till danmark, jag blir så arg på mig själv för att jag är så jävla kass.
För visst vill jag, men jag fixar det inte. Vad någon än frågar eller säger så tar jag det på ett negativt sätt. Inte någon det är fel på, bara mig. Det kokar inom mig, jag vill bara gråta. Jag är så jävla stressad så att när jag sitter stilla bara jag skakar.

Kommentarer
Postat av: mamsen

då får du väl boxa ordentligt på dadisen ikväll=)

2009-04-06 @ 15:40:37
Postat av: wilma

du är inte dum du är världens goaste tjej.

2009-04-06 @ 17:28:13
URL: http://ilovemyrabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0