ESTHER INGRID MARIE

Du heter: esther Smeknamn: ärtan, smulan (pappa) Låt som när du är ledsen sörjer till?  To let myself go - Ane Brun Beroende av: sömn Vad tror folk om dig? Vill jag veta det? Vad får du oftast komplimanger för?  mina ögon. Vad säger du för att imponera på någon? Jag är inte så bra på att imponera. Vad står det i ditt senast inkomna SMS? : Vad var färgen på din klänning? Var bor du? I norra lundby. Trivs du där?  Ibland längtar jag bort härifrån, men oftast så ja. Äger du några Converse? Ja, 3 par vita., 1 par låga vita, 1 par rosa/Vit randiga och ett par svarta. mm<3 Sprit, cider, vin eller öl? inget utav de nämnda. Brukar du bli för full? nej jag undviker det. Vad har du för mobiloperatör? telia. Är du allergisk mot något? plast (?) Hur svarar du i mobilen? Oftast "Hallå" eller "Hej det är esther". Vem ringde du senast? Min lillebror. Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att jag skulle vänta med att köpa en dator tills han kollat upp vilken som var bäst. (morfar) Antal timmar sömn i natt: från och till men kanske 6 timmar. Sov du ensam? Täcke och kudde. Brukar du komma i tid? Jag önskar att jag alltid gjorde det men nej. Tidsoptimist. När mår du bra? När allt stämmer. När blev du fotad senast? På kalaset för bella förra söndagen. Hur känner du dig nu? Ganska nere. besviken. Vanligaste färg på dina kläder? Just nu dominerar svart ganska mycket i mit gaderob. Men vår=massa färg. Vad tycker du om fötter? Inget jag föredrar. Vad saknar du? Skratta Hade du en bra kväll igår? Ett tag, men nej. Favoritdryck på morgonen? Vatten. Rakar du benen?  Yes, men alltför sällan. När brukar du oftast gå och lägga dig? Det är olika. Vill helst sova vid 21-22. Men blir oftast runt 23-00. Är du blyg? jo det är jag nog. Iallafall med folk jag inte känner så bra. Sysslar du med någon idrott? jag önskar jag kunde säga handboll. Vill du hellre ha mail än brev? brev är alltid mysigt. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vill tro på det. Det låter så bra. Men jag har aldrig varit med om det själv.  Har du spytt offentligt? Nej. Är du nöjd med ditt liv? Det är många drömmar och önskningar som inte är uppfyllda ännu. Men vissa stunder så känner jag mig ganska nöjd men oftast inte tyvärr. Är du bortskämd? Nja, med kärlek isåfall. Vad gör du i morgon?  hm Torsdag. Förhoppningsvis är min syster frisk så jag kan åka iväg till Carla. Vad är det värsta du vet? Att känna sig otillräcklig och att behöva välja. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Av mina pengar inte så mycket, desto mer utav mina kära föräldrars.. Vad längtar du till? Grekland. Att vara nöjd. Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja de finns. Vad är det finaste du fått? Min bästa vän. En speciell dag du minns? Nyår var speciellt. Hur gammal är du? 17  Du samlar på? Väskor, Skor. Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Gillar du golf? Inte så mycket. Vilken tid gick du upp idag? 8.37 Har du sovit i din egen säng inatt? Yes. Har du strumpor på dig nu? barfota  Är det okej att gråta? Ja det tycker jag. Det är bra att gråta. När grät du senast? I måndags. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa köpa köpa. Ne, jag skulle nog bli väldigt snål då. Resa & ny datorn skulle nog vara första prio. Bär du glasögon eller linser? endast solglasögon. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Absolut inte. Jag blandar hejvilt. När går du upp ur sängen en helgmorgon? halv8-8. Har du piercing? Öronen bara?. Vill du gifta dig? Det är fint Vill du ha barn? Ja. jag vill adoptera ett eller två stycken. Solar du ofta? På sommaren. När jag känner mig alltför blek så solar jag solarium. Är du bra på att laga mat? Ja, ganska så bra tycker jag allt. Är du flygrädd? Nej. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten. Vilken är din favoritglass? Min absoluta favorit är  "New York Super fudge chunk" från Ben and Jerry´s. Tror du på ett liv efter döden? Joja. Tycker du om sushi? tycker om, jag älskar! Vad äter du helst när du ser på film? den var svår. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja Har du tandläkarskräck? Nej. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag älskar morgonen så morgonmänniska. Vilken ögonfärg har du? Ganska så väldigt blå. Har du någon gång gråtit dej till sömns? Det har hänt några gånger. Biter du på naglarna? Ja usch. Ful ovana som jag måste sätta stopp på. Hur ofta tränar/motionerar du? För lite.  Senaste låt du hörde? The kooks - Naive <3 .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Vaddå tränar för lite??? Då kan ju jag gå och dra nåt gammalt över mig... Jag som har tyckt att jag är så flitig och duktig, men när du skriver sådär faller man ju ner till första pinnhålet igen... Du är ju jätteflitig!

Puss på´re min bästa lilla ex.granne!

2009-04-15 @ 14:57:20
Postat av: e

Men hanna, Jag vill vara lika flitig som dig! Du är min största idol ju! Jag har bara gått här hemma och dratt benen efter mig i flera dagar nu. ojojoj, tänk när ni bodde här. Det var tider det! Puss på min idol och förebild!:)

2009-04-15 @ 15:24:17
Postat av: lina

kokkskokkkkkks! hjärta mig

2009-04-18 @ 20:09:27
URL: http://happysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0