jul jul strålande jul..

25december, juldagen är här alle redan.. dagarna går för fort! julafton är över, dagen som man började räkna ner till vid sommarlovets slut, dagen som man längtat sig tokig efter. positivt nu. Min julafton var bra, mycket bra. Trots den gröna marken, några snöflingor föll lagom till kalle anka. Tyvärr ingen större mängd, men vad gör väl det egentligen. Det var längesen det var en vit jul.. Efter kalle kom mina fina kusiner,  bästa-mormor &- morfar. Gissa om  jag blev glad när tomten kom, jag som inte önskat mig någonting fick massor av paket! finaste klockan bland annat. åh!<3
Lillasyster wilma hade gjort jätte fina saker i slöjden till mig, även varit och uppfyllt en av mina önskningar på ordning&reda! tack!!.

efter tomten och paketöppning, när barnen var som vildast så var det julbord som skulle ätas.
inte min favorit, men det är bara julafton en gång om året! Ris-ala-malta på det.
Sedan mys med favoriterna, lillebror fick guitar hero så det ägnas kvällen i största del till.
trevlig kväll, filippa( hund)  var här. Extra mysigt att louice kom också!
Hade ni en bra jul?

Idag har det bara tagits lugnt, lång frukost, en lång skön promenad med mami & dadisen ute i minusgraderna.
Nu myser vi framför mamma mia!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0