mmmm!

Jag är dålig på att uppdatera!

Försökte uppdatera igår kväll men datorn ville inte riktigt ge med sig då.
Iallafall igår var det kusinjul hos familjen nordh, farmor &farfar. kalkon, morötter, mjuk saffranskaka, strykande åtgång & ulles lakritsgodis med vitchoklad. mmmm, dödens efteråt bara..bra kväll med youtube-klipp, morgonsoffans benjamin & BJÖRN!  Kusin sarah har superbra kamera som jag länge suktat efter, avundsjuk är jag! De drar till säfsen imorgon, hade inte tackat nej till att följa med. Men det ser ut att v3 spenderas i sälen för familjen andersson!!! sarah sarah sarah, alltid ett gott skratt med henne!<3

Sitter i soffan med lillasyster nu, lördagsmys och film här, Hancock.
Kvällen har även innehållit kärlek utan tvekan te, gossip girl och bara degat. Inte någon dröm lördag kan jag inte påstå, men just idag hade jag inte energi för mer än så. Ganska skönt ibland fast att det kryper i hela kroppen.
Guitar hero spelades hela natten med A, klockan kvart över 6 imorse kom jag i säng. sov 4 timmar, tröttast är jag idag!

nyår snart, åh hjälp..

hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0