stjärnor

Även denna dag blev kväll, sov tolv timmar inatt.. ganska behövligt, men det gjorde att saker jag skulle göra idag aldrig blev gjorda. julbord klockan tre, julskinka & ris-ala-malta har ätits, ingen hit med julbord. men chilinötter, mmm! Nu sitter jag i soffan, strax läggdags. Imorgon är det mammas födelsedag, det betyder kalas. Jag ska se till att inhandla sista julklapparna, så en sväng till skövde blir det också. Två dagar kvar till julafton, är det såhär det känns?
Granen är på plats, julklapparna ligger fint där under. 

Föresten i lördags var hela(!) familjen i skövde, julklappshandling, och lyxlunch på voda.
Senare till stallsiken och det slutade med att vi åkte därifrån med en stor stor tv på taket, oj så det kan gå!
jag är glad iallafall, för som jag tjatat om den..Jag fick även en superfin klänning som jag gjorde julklapp av:)

& gissa om jag är glad, för vet ni vad som står på bordet i mitt rum, jo viktor & rolf parfymen, åh<3!
vad jag trånat efter den, och bara sådär så köpte mamma den till mig



esther 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0