reality..



Gillar: promenader i kylan, bästa vän. Gillar inte: mig. Blir glad av:  överraskningar. Modekjedja: Weekday! HM, Monki mm.  Modetidning: Sofis mode, FREDAG, klick.  Läser annars: självbiografier. Lyssnar på: musik från min fina ipod<3. Dricker: grönt té, iskallt vatten. Äter: grönt.  Färg: svart, röd & vit. Doft: Viktor & Rolf & Princess vera wang Smink: Diors Mascara, & Rouge. Skor: vita converse. Vad klär du dig helst i: bekvämt! kalasbyxor & stor tröja. Vad klär du dig aldrig i: mycket mönster. Sparare eller slösare: sparare, mamma slösar åt mig. Morgon - eller nattmänniska: allramest morgon Favoritgodis: choklad. Favoritfilm: just nu sunes jul<3  Favoritserie: desperate housewifes, uggly betty, gossip girl. Vad vill du jobba som: något med barn, eller mode.. kanske frisör?  Syskon: lillebror august & lillasyster wilma Pojkvän: Nej. Dröm pojkvän: snäll-rolig-. Hur många barn vill du ha: vet inte  Favorit årstid: sommar..hm vinter med Vinter planer: sälen. Favorit väder: allt utom blåst, &regn. Spelar du instrument: nej. Gillar du att sjunga: jo, men med hänsyn till andra gör jag det helst inte. De här är jag bra på: det var lätt, ingenting. Har du tatuering /piercing? Öronen. Humör just nu: sömnig.




Nu blir det sängen, imorgon bitti blir det skövde. & förhoppningsvis bättre uppdatering.
pappa sa precis att det är -7grader ute. snö nudå!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: någon som faktitskt bryr sig :)

Esther jag blir ledsen när jag läser det här på något sätt. att man kan vara så missnöjd med sig själv när man är så himla fin / vacker / söt ja allt! och du verkar vara en sån underbar och snäll person också. Ne jag förstår inte hur ditt självförtroende kunde sjunka så lågt :(

2009-01-07 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0