- - - - - -

jag vet en sak och det är att ingenting är ditt fel.. att jag gör som jag gör har bara med mig själv att göra.. jag straffar mig själv för det jag gör, jag vill inte att du ska tro att jag mår bra av att strunta i dig.. det gör så ont i mig, jag vet att det inte är lätt för dig heller, verkligen inte.. om du bara visste, om du bara kunde se mina tankar, då skulle du förstå. men kanske också bli rädd, för vad dom gör med mig.. och  kanske skulle du inte förstå varför jag lät dem göra som dem gör, varför jag inte hindrar dem, sätter stopp för det.. jag kämpar, men det går bara sämre och sämre för varje dag. det jag önskar mig mest just nu är att jag vill spola tillbaka tiden, till den tiden innan då jag inte visste någonting om det här som håller på inom mig.. till den tiden innan jag blev fast i det här..till då jag älskade att leva, för jag har väl gjort det?..förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0