A B C

jag vet inte vad jag gör vaken, jag borde sovit för längesen.. kanske för att allt har skitit sig igen, kanske för att jag är så jävla arg och besviken att jag bara vill sjunka genom jorden.. jag är så trött på´t. Jag har försökt så många gånger, och alltid blir det skit av alltihop..jag börjar ge upp, på riktigt..bara sluta upp med allt, bara stänga dörren till mitt rum och bara gömma mig  här hela dagarna.. utan någon & någonting. bara dra täcket över huvudet och bara blunda. fundera på vad jag egentligen vill med allt.. jag borde sova nu, jag är ju trött men jag får inte sova, jag är rädd för att sova.. jag hade bestämt mig för att ingenting utav mitt mående skulle sätta spår här i bloggen.. men det här är trots allt min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0