CANTON & MELODIFESTIVAL.


en bild på mig för omväxlings skull.
ute i snön blev jag inte långvarig, efter några minuter gick jag in igen.. skulle knäppa av några kort, men fick nog när inspirationen stod på noll.. usch vad tråkigt sånt är.. men bara att lägga ner och ta igen senare..

det blev inga kanelbullar heller, istället blev det tigerkaka och chokladmuffins med lakrits-& hallon-båtar i..hehe ja, gott!
Alltsammans ur Leilas härliga bok, jag älskar den, speciellt alla fina bilder!

ikväll blir det kinamat och melodifestival!


Kommentarer
Postat av: PS

Vad fin du är

2009-02-22 @ 15:29:26
Postat av: arnela

fint hårband

2009-02-25 @ 23:34:44
URL: http://arnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0