ELLE

jag har inte berättat om hur det gick på handbollen igår än, förutom att kondtionen inte höll måttet så kändes det bra, framför allt kul! Ännu bättre var att träffa alla kära vänner, blir alltid lika glad av att se er! ( & glöm inte att tänka på peace and love nu:D) Annie är för bra, och vi skulle nog kunna göra vad som helst nu.. Hon har klarat av en handbolls träning med sitt knä, underbart!

Jag har fått massor utav positiv energi, hoppas på att få med mig den till helgen! Som jag sa i tidigare inlägg så åker jag till göteborg imorgon, det ska bli brabrabra! Tillsammans med mami ofc.

Ikväll ska jag gotta mig i nyaste numret av ELLE och té! MMMMM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0