FIKA

Jag kom hem för en stund sen från en mysig fika med fina emelie:) efterlängtat, och det var alldeles för längesen sist, men nu ska det bli ändring på det!! <3

Idag är det inte vilken dag som helst utan 19 februari, vilket betyder att HM lanserar HM  HOME idag, finns att bara att köpa på online shoppen än så länge..det är väl ingen som missat att det händer idag? jag är imponerad, det fanns massor utav fina saker, speciellt kuddar med massor utav olika mönster.. Så för kudd- och handduks älskare så är det verkligen något att kolla in:) för er andra också såklart..jag gillade nog colourful mest, det var sådär härligt färgglatt. Även graphic hade fina saker.. Nu känner jag för en total makeover av mitt rum när det gäller kuddar, så inom de närmsta dagarna så kommer jag nog ha köpt lite smått och gott därifrån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0