MÅLARFÄRG

finns det något som luktar godare?  Målarfärg & bensin ligger uppe i toppen av goda lukter.. antagligen är båda två inte alls bra att lukta på men det går inte låta bli.. inte precis något jag gör varje dag men när jag kommer i närheten..Idag har jag tur, det luktar målarfärg i hela vårt hus.. mmm!

Det jag sett fram emot allra mest idag blev inställt..så nu ska jag väl deppa ihop antar jag. Det är lustigt men imorse så kände jag för att gå och kolla handboll ikväll, men ju närmare det kommer så blir jag bara mer och mer orklös.. känner bara för att dra täcket över huvudet..jag har trotsat mig själv hela den här veckan och gjort saker som jag inte brukar och som jag inte borde när jag känner mig sådär fel, och den här veckan har jag varit hemsk.. men jag vill ju träffa mitt fina sällskap på handbollen, annars kommer jag få dåligt samvete..

Man kan aldrig ta tillbaka något man sagt, det är när man märker hur fel det blev man bara önskar att man höll käft istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, målarfärg stinker! men bensin får en etta-plats :D

2009-02-07 @ 14:19:38
URL: http://lisaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0