TA MIG TILL KÄRLEK.

hemma från göteborg idag har det bara handlats skönhet. inte så lite heller, 1500:- fick jag punga ut, men ack så behövligt.. ja det är smink jag talar om, kommer bli superbra! jo just det, köpte även ett fint linne på topshop, om jag är på bra humör imorgon visar jag det då:D Imorgon ska jag även hälsa på fina elsa & magnus, kanske även leka lite med morfar? handboll med kanske, jag får fundera på den lite..

februari har börjat och nu ska jag börja föra dagbok över allt jag köper, inte så kul va.. märker jag hur mycket mamma betalar, eller mer mamma märker hur mycket hon betalar åt mig, inte kul!  mig gör det ingenting, jag är bara glad för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0