TJUGOETTNOLLETT - SNÖ

När jag kom ut så var det massor av snö på marken, & desto mer kom från himlen.. Idag har jag lekt med elsa en stund, goseligos:D sedan fixade jag lunch till mig och morfar efter det övningskörning i skara stad.. Enligt morfar gick det jätte bra, jag vet inte.. kändes ganska bra idag..Hade velat kolla på Elsas temaredovisning med, men så blev det inte.. lite dåligt samvete för det, hade verkligen velat kolla, hon är ju så söt! Träffade på Axel också, hehe. Han är tokig.

Jag vill, jag vill, jag vill åka till peace and love! Håkan kommer dit, förstår ni hur bra? det kan nog faktiskt inte bli bättre.
dessutom är det flera andra bra artister som ska dit..åh, nu fattas bara en biljett i min hand och lite övertalning.. det vore underbart! behöver jag ens påminna er om hur underbar han är?


( bild från ellegalan)

ikväll ska jag sova i TID. det innebär inom en halvtimme..katten har föresten bajsat i mitt rum på min filt dessutom. jag är inte glad.. ut åker den nu.. jag som trodde den gillade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0