PUNKT

Jag är en dålig vän just nu, eller just nu var fel.. Jag har varit det i evigheter.. jag skäms så, jag älskar ju dig.. du är det bästa jag vet, att skratta med dig, att avsluta dina meningar, veta vad du tänker i en viss situation och bara genom ditt ansiktsuttryck se vad du tänker och känner.. jag saknar det, allra mest saknar jag dig.. jag saknar att vara en del av dig, veta precis vad du gör.. Få världens skratt attack utav att mobilen åker ner på golvet, eller att ligga med huvudet upp och ner så det känns som liseberg.. eller bli helt tokig utav chillinötter, bara skratta åt världens dåligaste humor.. eller bara vara utan att behöva prata, bara njuta utav tystnaden.. inte behöva tänka innan jag pratar, bara säga det som kommer upp i huvudet.. Bara tanken av att ha världens bästa kompis, men att känna att man inte räcker till, eller förtjänar det.. 
det gör så ont i mig.. jag vet att jag känns som världens egoist nu som inte gör något för någon annan utan bara är hemma.. det är nog svårt att förstå.

Grattis min bästa vän. 18år. Icakort, Körkort, snygga killar och allt där till. jag älskar dig mest utav allt.
18år, men alltid min bästa vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0