GOTT NYTT ÅR

det har varit mycket på sistonde, även fast det inte varit speciellt mycket som hänt. Men mitt huvud har varit överfullt av tankar. därför har det blivit lite snålt av bloggandet..dessutom har datorn krånglat och jag blir tokig!
Iallafall
I tisdags fick jag ett stort behov av kläder, och inte vilka som helst utan de som jag lämnade sist jag var på weekday.
vilket jag ångrar nu. & så är det rea nu såhär i mellandagarna med, även om det inte finns något så är det skönt att veta att man inte missat något. Jag, mamma & wilma begav oss till göteborg. Jag tog med datorn för en gångs skull för jag tänkte blogga på vägen upp, men batteriet var då alldeles snart slut så det blev inget med det. Men jag blev inte ett enda klädesplagg rikare. Men jag köpte en kalender och ett super fint fotoalbum som jag ska fylla under 2009.

onsdag & NYÅRSAFTON!
nyår firades med finaste vännerna. de var bäst!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0