BARA EN SISTA SAK..

det här kan bara inte vänta tills imorgon!
kolla bara, hur fina är inte dessa från acne?

åh, är dom inte helt förträffligt underbara! tänk vad fint till vår och sommar, brunbrända ben och till ett bar beiga chinos eller ännu bättre korta slitna jeans shorts och en vit tischa till det.. jag är ganska så säkert att hela min vår och sommar skulle bli fulländad om jag fick ha på mig dem. men så var det 1795kronor. just nu tjugo i ett på natten så är jag beredd att betala varenda krona:D he he. puss & godnatt för sista gången nu hoppas jag!

föresten idag fick jag paket, från h&m:) med underbara saker!
visar imorgon direkt när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0