BLACK LABEL

mycket på en gång nu, imorgon ska jag till göteborg för att hämta morfar på sjukhuset..
då ska jag ta en sväng i staden, första stopp blir just bikbok.. jag hoppas verkligen det jag vill ha finns kvar.
detta är "black label" och det finns inte i alla bikbok butiker de flesta har bara "white label". "Black label" är det som har allt med nitar.. men jag har läst att de troligen ska finnas på femman i göteborg, så bara att hoppas på det bästa..

jeans väst & jeans shorts från neverdenim "black label"
västen kostar 599:- & shortsen 499:-.

Kommentarer
Postat av: Liisa

stentvättat är supersnyggt ;) Ja, det kommer bli jättekul, är redan jättenervös att jag typ kommer ramla lr nåt annat hemskt x) :) Ha en rolig helg! kramar

2009-01-30 @ 13:20:14
URL: http://lisaholgersson.blogg.se/
Postat av: ellen claesson

tack! snällt att säger det :) ska nog åka till göteborg på onsdag om jag hinner. hoppas det finns kvar då. det är den västen med nitarna som jag helst vill ha. är du säker på att det är den du sett? :)

2009-01-30 @ 16:01:21
URL: http://eclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0