för mycket av allt..


precis så..mest är det för mycket av mig. skulle bara vilja ta bort minst 75%
jag är så ledsen, arg, mest besviken kanske. men jag orkar faktiskt inte.
det är så mycket som händer just nu. så mycket att ta in. så många olika uttryck.
JAG RÄCKER INTE TILL.

Jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde...
som håkan så fint sjunger!




Igår var tjejerna här. tacorullar & film.
jätte mysigt.
+ att evighetsvän sov här.

älskade wilma>




åt helvete. bort.
imorgon
!





Stan har feber ikväll och strålkastarljusen bländar mig hon är fem på morgonen, men alla har feber i öronen Det gör inget om jag dör för nu vad jag vad mina läppar är till för och jag vet att det fel men det känns så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0