grammisgalan

Jag älskar håkan! så jävla bäst är han-

Även Anna ternheim, Maggio, Timo, Robyn, Amanda  listan kan göras lång och dessutom är alla på samma plats ikväll!
mmm<3

Dagen har tillbringats under mitt täcke.. blä!
tvingades upp för att åka iväg till skövde för att byta klänningen vilket inte gick något vidare så 800 kronor för något som bara ska hänga..jaja.. hittade en super snygg randig tröja på Carlings med, men den blev kvar där.. vilket jag nu ångrar. kanske blir en tripp dit imorgon igen, är sugen på en ny ipod nu med! föresten har världens bästa morfar erbjudit sig att köpa ett nytt objektiv till min kamera.. åh vad jag blir glad. Imorgon börjar skolan också, ja. Men inte för mig, inte än.. Just nu har jag inga som helst planer för att någonsin gå dit igen..Jag funderar fortfarande på att åka med till Branäs den 22januari, det känns så långt dit bara, hur kan jag veta hur allt är då..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0