IN I DIMMAN - +++

godmorgon på er!
nu har jag gjort mina vanliga morgonrutiner, äta frukost, kolla facebook och favorit bloggarna.
& såklart köpt allt som jag vill ha för stunden.. fast på låtsas. patetiskt? ja, ganska.
det enda som saknas är ju tandborstningen, så efter detta blir det det också.. sedan ska jag ta
och gå och lägga mig igen för att fördriva tiden.. om jag har tur så är sängen fortfarande varm.
idag har jag ont i magen och är ovanligt less..ute är det sån dimma att jag knappt ser vägen..
ganska skönt ändå, känns lite som att vara osynlig, ingen ser mig..fast jag ser heller inte dom.
nu till tandborstningen och sängen, kanske en bra bok med?!

vi hörs senare, hoppas ni får en bra dag denna måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0