JAG ÄR TILLBAKA IGEN..

Idag är det en stor dag för min louise! 18årsdagen är kommen!
grattis grattis grattis!

idag har jag och mami varit en sväng i skövde, kikat efter vårkläder.. blev ett super snyggt skärp som följde med hem!
hittade också en super snygg väska på MQ eller två supersnygga väskor rättare sagt, de var i svart mocka åh!
nu börjar modeveckan i stockholm lida mot sitt slut, och jag måste säga att hösten ser mycket lovande ut... jag längtar!
märken som whyred, minimarket, acne, carin wester, cheap monday, rodebjer..you name it.-
på lördag kallas det till fest, får se hur det blir med den saken.. jag längtar efter tjejorna!

kolla in här för att se det bästa från modeveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0