JAG HAR SAKNAT DIG SEN DEN DAGEN DU FÖRSVANN.

det gör ont.. jag önskar att du bara kunde vara levande..bara skratta sådär och bara vara du!

nu är jag hemma igen, efter ett antal timmars skidåkning..A är tokig, som jag skrattat & så många blåmärken jag fått..
det har varit 4 bra dagar, bortsett från mig själv och allt runt omkring. 'det är skönt att vara hemma igen, som man säger borta bra men hemma bäst..ganska sant! igår kväll frös jag mig tokig så fick gå in till lillasyster och söka värme..mys! och tänka sig när jag vaknade, jo då är det snö ute..hm. bilder från lindvallen kommer strax! nu ska jag fortsätta packa upp och planera min gaderobs renovering.

det här var från imorse, men datorn ville inte ge med sig då, så det kommer nu..






jag saknade minsann kroksvans när jag var borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0