LALEH!

Lalehs nya skiva kom igår - Me and Simon. jag såg till att köpa den direkt när jag vakna ifrån Itunes. jag skulle tro att den blir spelad oräkneliga gånger här hos mig, precis som den förra! jag är redan kär, älskar hennes röst!

igår gjorde jag comeback i handbollen efter ett väldigt långt uppehåll, var det en engångs grej eller för en lång lång tid? det vet jag inte än. tacka gud för att sophie och josefine stöttade mig.  ni är så bra! nu är de i branäs, & har det hur bra som helst hoppas jag..ja, avundsjuk det är jag! ångrar nu att jag inte var där med toppentjejerna.
tillbaka till handbollen, jag blev mest ledsen..hade nog förväntat mig en del. sen var det inte världens bästa träning igår heller, jag ger det några veckor.

idag har jag och mamma varit i staden, (läs:skövde). det ryktades om att YAP hade 70% och även Larami med sina 50%.
men jag och reashopping går inte ihop..hittade massor med saker, tro då att det är ingen rea utan vårens, men om jag får tycka så vill jag ha vår och vår kläder nu!
visst kan man hitta massor utav bra saker på rea, men jag känner lite så att det som är kvar är bara sånt som ingen annan vill ha.. fast jag hittade en superfin väska på rean, nypris 3300kr och  nu 1500kr rätt bra va? fast jag tyckte ändå det var lite för mycket.. dessutom köpte jag en väska vid det priset för lite mer än exakt en vecka så jag är nöjd ändå..:)
inga reaprylar fick jag med mig hem, men desto bättre massor utav vårens nya!
eftersom jag har en stor kärlek för väskor så fick fick såklart en till följa med hem!
lite nytt får ni se här, slänger även in en dagens också inte fullt så bra men..
den nya gråa kavajen, skorna, armbandet, tee-klänningen & väskan får ni se bild på annan dag, :)


nya tröjan från gina tricot, sådär härligt randig & oversize.

ny ring från indiska.


en mycket dålig dagens, men det vill inte bli bra.
transparent lila linne - soaked in luxury
svart tischa - hm
stentvättde jeans med skinnkil - cheap monday
skor med platå - vaga bond (nya)
hårband med fjädrar - glitter.
klocka -calvin klein
halsband - ?
ring - indiska

det var jag idag, fast andra skor.
madicken skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0