NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT.

förmodligen.



jag sitter här och har tråkigt..ute är det grått, här inne är det stökigt.. kanske jag skulle göra mamma glad och städa lite.. & kanske tjäna en slant på det..jamen, så får det bli..beställde från hm igår med.. längtar tills det kommer hem i brevlådan:) då får ni se vad det blev för godbitar.. just idag är jag i behov av shopping, tröstshopping..det är bra ibland.

Dagens musik:
Regina Spector:
fidelity, better
Timo Räisänen: Didn´t we almost have it all, You shook me all night long
A camp: Stronger than jesus
Anna Ternheim: What have I done, Damages one
Hello Saferide: Anna
The kooks: Naive, by my side, Love it all, Hateful love
Frida Hyvönen: Dirty dancing




Kommentarer
Postat av: lisa

vi verkar ha exakt samma musiksmak :D

2009-01-10 @ 22:14:10
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0