OM 7 TIMMAR ÅKER VI.

ja, ojdå..det blir inte mycket sömn alls för mig inatt..men imorgonbitti så har jag en 4 timmars bilresa att se fram emot..inte alls kanske, att sitta mellan två syskon som inte vill annat än att retas och bråka med varanda.. jag får göra så gott jag kan får att hålla isär dom.. i bilen underhåller jag mig med min ipod som är fylld med massor av bra musik, och nyaste numret av ELLE, så jag kommer inte ha några problem med att sysellsätta mig:) har även packat ner tre böcker ifall att jag skulle få för mig att läsa, riktigt flitigt med..nu är iallafall nästan allt packat, bara lite smått kvar..
hinner inte slänga in någon bild på dagens köp nu, så det får vänta tills imorgon:) tar med mig datorn till sälen, så ingen bloggtorka här inte! nästa gång vi hörs är jag i ett iskallt men underbart snövitt sälen! hej sålänge

sov sött! p u ss

Kommentarer
Postat av: Emma - SVAR om VAD GÖR JAG FÖR FEL?

esther: KUL hörru :)

2009-01-15 @ 19:33:21
Postat av: Emma - SVAR om VAD GÖR JAG FÖR FEL?

esther: KUL hörru :)

2009-01-15 @ 19:35:30
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0