DANCE DANCE DANCE.

Fredagkväll, jag sitter i soffan med datorn i knät medans jag kikar på let´s dance, samtidigt springer jag runt i huset och testar nya objektivet..Wilma sitter bredvid mig och trycker ansiktet på mig för att pussas..  verkligen mmm!
jag vet inte vad jag ska skriva, är tom.. tom, sur och besviken.. det känns ju bra.
lillebror leker bingo rimer, iklädd solglasögon, uppknäppt skjorta och keps..& samtidigt ligger han på golvet och tar kort..
haha, förut så satt han uppe på sitt rum som ligger på övervåningen och ringer till hemtelefonen för att säga att vi ska stänga ner ett program på datorn för att hans internet går segt..hur orkar han?
ojojoj..vad ska det bli av han..men å så jag gillar han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0