SÅ MYCKET ILSKA I EN SÅN LITEN KROPP.

jag talar om min lillasyster..munnen pekar mer neråt än uppåt på henne..Hon vill bara hänga i de gröna barnbackarna, idag tog det henne en timme att ta sig ner för en blå backe.. stackars mamma..idag har det varit dåligt med sol och desto mer blåst..hela 13minus.. jag och august tog oss an de svarta backarna idag, pappa med till att börja med sen fega han ur..när liftarna stängde för dagen så drack vi varm choklad i ski baren.. mm!
var nyss ute och åkte pulka med august och wilma, och det gick fort som tusan..

föresten, den 13juni på min artonde födelsedag då händer det saker, bra saker.r.:)
jag är glad för det!

tjuvkik på min nya skjorta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0