SJUTTONNOLLSEX

En fest, tio outfits.. hjälp mig. jag vet inte vad jag ska välja, vad som passar för kvällen osv..vilket ilandsproblem..hehe
Antingen kör jag på enkelt svart.. eller min klänning som enligt mig är to die for.. dock innan den satt på mig.
den blev inte lika snygg då..eller någon utav de andra åtta olika? & håret? hur ska man ha det? just idag vill mitt hår inte alls.  det här kommer göra mig galen. men vad fasen. p a t e t i s k  är jag. hihi
för en gångs skull är jag i tid, jag stressar inte, jag är taggad, & jag tycker om min bästis mer än något annat!

det viktigaste är att ha kul och ge allt! (y) citat benjamin

nu över till naglarna, vilken färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0