SNÖ



När jag kollade ut genom fönsret imorse så var delar av marken vit, det snöa! Nu är det dock ganska spräckligt, av vitt och grönt men vad fasen...Dimmigt är det också, kanske skulle ta mig ut och knäppa av några kort senare.. ja så får det bli.. Innan det så ska jag fortsätta med photoshop, och mina kort till fotoalbumet.. det kommer bli så fint när året är slut..
8januari idag, dagen då skolan börjar som sagt.. utan mig.. jag hade varit ganska glad nu om det hade varit med mig.
men det funkade inte helt enkelt.. De flesta jag pratar med tycker det är så soft att bara vara hemma om dagarna och slippa skolan (som jag är) men det är inte alls det, det är ett rent helvete.. jag hade gjort vad som helst för att byta med någon av er, jag trivs inte alls här.. minst trivs jag med mig själv,  blä! Alla gånger jag stannar hemma istället för att gå ut med vännerna, det är inte er det är fel på. det är mig.. felfelfel.

Dagens jag längtar till:
Sälen om en vecka.
Stockholm 20 mars.
Grekland 31 maj (?)
vår, iallafall sol
att bara kunna göra


vi hörs snart igen, äntligen tillbaka till vardagen igen..

Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR

esther: Tack vad gullig du är :) Ja jag med!

2009-01-08 @ 15:26:11
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0