this is the year,

this is the year that all will happen.
lalala..

Jag är helt tom. jag vet inte vad jag ska skriva. hur jag ska skriva.
skolan börjar snart. jag är rädd.
jag har så svårt för att vara mig själv, jag vet inte alls hur jag är.
jag tror att det som alla andra gör är rätt så jag vill göra likadant  och det blir bara dumt.
jag vill se likadan ut, jag vill jag vill jag vill! Så jävla mycket vilja, men så lite ork.
bara misslyckanden hela tiden. det är trist. för varje misslyckande faller jag bara längre bak.

en sak. jag är tillbaka till i somras nu. i det allra djupaste och mörkaste-
precis likadant, samma känslor. känslor att inte bry sig om någonting, jag bara gör utan att veta om det är rätt eller fel.
det gör ont.



this year I will do everything right, this year is mine.

IMORGON KOMMER TJEJERNA HIT. DET VAR LÄNGE, LÄNGESEN...jag hoppas nu!
idag ska jag sova i tid, klockan är redan alldeles för mycket för mig. Har blivit kass på det här med läggdags.
bättring. GODNATT!

oj klockan är snart halv 12.. jag ska gå och lägga mig'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0