TODAY; SANDVIKEN-

Igår ringde morfar och sa att vi skulle åka till Mariestad idag för att hämta en sak. & gissa om jag blev glad idag när vi kom dit, det var ett nytt objektiv som passa till min nikon!!! & vet ni vad, han köpte det till mig! Lyckan är fullständing.. Blev även massor utav övningskörning, både till och hem ifrån Mariestad. På vägen hem åkte vi förbi gamla sommarstugan och gud så fint det var.. jag saknar det verkligen..
Vi fortsatte sedan till sandviken, ett bad som jag var mycket på när vi bodde där om sommrarna.. jätte fint! Nu var det dock is över hela sjön, men vad gör det.. solen lyste så fint och det glittrade över hela sjön..


Föresten, till något helt annat, ni får kolla in pause.se de har listat de 25 mäktigaste modebloggarna: HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0