lalalala..


Jag har länge försökt göra en utvärdering av 2008, månad för månad..
men jag lägger ner, helst av allt skulle jag vilja glömma det här året. bara sudda ut. visst finns det stunder då det har varit hur kul som helst, som alla de med tjejerna. ja. eller med mina troll. mmm.. r glömmer jag helst. så besviken är jag.
de bra sakerna som har hänt tar jag med mig till 2009 resten struntar jag blankt i. Men jag har lärt mig mycket iår, jag har lärt mig av mina misstag...


Igår kom morfar med nytt minneskort och fotopapper till mig. nu ska det skrivas ut & fixa till mitt fotoalbum:)
förövrigt idag har jag inte gjort så mycket, var uppe med tuppen imorse.. senn har jag packat ner tomtarna igen. städat. ätit god middag med familjen. & jag som börjar om på nytt idag, börjar bra med glass..

jag är inte allt för bra. just nu bara jag längtar efter att få gå  och lägga mig och sova.
imorgon ska bli en bättre dag, måste och byta min klänning hoppas det fortfarande går..




ego, rött läpstift & sol.
 E I M A.



Kommentarer
Postat av: julia

den svartvita bilden var fin (:

2009-01-08 @ 15:01:52
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0