HULTSFRED 09

jag sa nog inte det, men i onsdags morse så drog jag och min allra bästa gösta till hultsfred tillsammans med Sigge & robin.. fy fan vad bra vi har haft! Onsdags kvällen startade med först Franz Ferdinand och efter det Kings of leon som var helt grymma live, bättre än vad jag förväntat mig. Torsdagen bjöd på Fibes oh Fibes, Maia Hirasawa, Peter Bjorn And John, Hello Saferide, Regina Spektor, och tills sist The killers, helt sjukt bra! vilken kväll, kortspelandet tog kål på mig och gösta. Vi hade världens trevligaste grannar från örebro :) På fredagen hittade jag och Gösta till Ica, lång lång kö. In och köpa det viktigaste som blev vattenmelon :D Efter det väntade, Krunegård, Anna Ternheim, Madness, A camp, Winnerbäck, MANDO DIAO, ( fy fan vad oslagbart <3 ) The sounds, & slutligen med stark huvudvärk i göstas huvud så kollade vi Timbuktu. Innan vi återvände till MATS <3 sista dagen, lördag bjöd på massvis med regn och Melody Club.
Jag gav upp, regnet öste ner. jag ville bara hem och duscha.. Det kändes illa att missa Promoe, Petter och Sahara Hotnights men ja.. det var jävligt skönt att duscha varmt när man kom hem! & dessutom äta varm mat som mamma lagat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0