SAM´S TOWN.

jag har gjort världens bästa spellista nu, med det bästa från hultsfred.
mmm. förövrigt så är jag sjuk och det är verkligen inte kul alls. Jag kokar ihjäl. Fast hur ofta tycker man att det är kul att vara sjuk? Jag vill bara bli frisk, imorgon ska jag besöka studio 5 och sedan blir det förhoppningsvis en bra eftermiddag.
Fredag, lördag, söndag ser hel bra ut för tillfället! På fredagen är första arbetsdagen, slut på det roliga.
tiden har bara sprungit iväg.

sen är frågan, iphone eller blackberry? eller någon annan?

extra plus, igår fick jag paket av mormor & morfar, det innehöll Lightroom :D åh <3



Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så mkt :D vad fina bilder på wilma! var det roligt på festivalen? kramar

2009-07-15 @ 22:17:52
URL: http://lisaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0