TISDAG

Godmorgon, eller mer förmiddag kanske.
Igår kväll mötte jag upp sophie för en promenad, mycket behövligt snack och lite planer inför helgen blev också klart!
Efter det så skulle jag gå hem men hamnade istället hos joakim olsson där de spelades poker. Trevlig kväll :)
Muren utanför huset är sommarens nya ställe, lite värme på det bara så blir det perfekt ;)
Imorse när jag skulle gå ut så är det någon, ja antagligen inte vem som helst men, dom har iallafall fyllt i trappan med cement så det var tur att jag inte hade så bråttom och satte foten i det :)

Nu väntas lunch med mamma i stan, sedan ska jag jobba! Ikväll får vi se vad som händer..:)
ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0