13 JUNI, 18 ÅRSDAG, STUDENTBAL.

Igår fyllde jag 18, vilken underbar känsla ändå. Att äntligen vara 18, äntligen få göra allt.
Dagen skulle firats med studentbal, men så blev inte fallet..
Jag hade iallafall en bra dag, jag var och kollade på alla fina på balen tillsammans med Gösta, emma, sandra & Martin. + lilla Alva :) Hela studentfredagen spenderades med Sophie, och vi blev kvar hos otto hela kvällen, superbra kväll med andra ord! Fan vad jag inte ser fram emot de två veckorna som kommer då sophie är på mallorca, skönt för henne men inte för mig.. saknar dig redan baby :) Nästa som kommer är midsommar, inga planer än. Känner mest för att åka bort faktiskt.. Bilderna från semestern kommer när jag fixat lightroom, svenska verisionen kommer inte förrän juli.. :(

Jag hoppas alla hade en superfin kväll igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0