HEMMA.

när jag gick av planet imorse ville jag bara vända och åka tillbaka, för usch vad kallt det var.
 jag har haft en helt underbar vecka, den har gått alldeles för fort dock.. När vi skulle åka hem från landvetter inatt så lyckas mamma köra fel, ( hon har sämsta lokalsinnet ) så vi hamnade nästan i bollebygd, bara att vända och åka tillbaka.. bra jobbat, inte ens från landvetter hittar hon :p hehe

Min födelsedag börjar närma sig, så även studentbalen.
jag saknar mina tjejer, men jag hoppas på att få träffa dem ikväll :)

jag ska ta tag i kameran snart, det har inte blivit så mycket fotografering trots allt, för första kvällen så var jag nära på att bli av med den. Det var såhär, vi gick vid vägen, det kommer en moppe med två killar på, jag känner bara att någon slår till mig på röven, jävlar vad ont det gjorde för dom körde inte lite fort heller..  & rädd blev jag. Men antagligen var det kameran dom var ute efter som jag hade på axeln...

Kommentarer
Postat av: emma

välkommen hem :)

2009-06-08 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0