SOMMAR

jag har bara en sak att säga, jag har världens bästa vänner!
sommarens planer är helt klart bra, hultsfred om några veckor.
det kommer bli grymt!

på dagen igår var bellis louice & marcus här. supermysigt, och bellis är hur go som helst. lärde sig simma också gjorde hon. underbara unge:) wilma bakade jätte gott med. Handbolls träningen igår bestod av mig och två till, härligt :D
kvällen gick mot grillat. Jag tove & elin väntade otåligt och åt oss mätta innan maten ens var serverad. Mycket härligt prat. Alexandra & Lisa kom och gjorde oss glada. fick träffa sophie som kommit hem från semestern, Otto, gösta och carl hade hon i sitt sällskap! Nu hinner jag inte mer, vill ut i solen. En superbra kväll som slutade med sommarplanering :)
jag säger bara 1 JULI!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0