INGEN HANDBOLL & MER ANNIE

Vad jag och annie inte fått reda på var att träningen började klockan 7 idag, inte 4 som vi trodde.. Men en mysig stund tillsammans fick vi, & mycket trevliga besked :) En liten packlista skrevs, några mattetal gjordes & lite körkorts teori lästes. Hjälp vad mycket jag har att lära. Jag ser iallafall mest fram emot att packa väskan och dra bort ett slag.
Mmmmmys! Jag fick mycket glädjande besked hos ove (naprapat, skulle kolla knät) också, jag får träna! & 6 veckor var bara skit snack tyckte han. Handbollen får vänta ett slag. Men åh vad jag älskar ove! Han gjorde mitt liv lite bättre idag faktiskt, eller mycket bättre!

Nu ska jag krypa ner i sängen, slå på tvn och kolla när leila bakar alla sina smaskigheter.
sov så sött om vi inte hörs igen, det är fullmåne ute ikväll igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0