DET ÄR LÖRDAG!

hej mina kära vänner!
Det är äntligen helg. Igår så hade jag en super mysig kväll med sophie! Även annat trevligt folk var inblandat vissa stunder. Vi har stora planer för vår/sommar/höst. Kommer bli hur bra som helst tror jag! God mat och massor utav prat, en riktig myskväll! Idag har jag varit i staden med dadisen och wilma. Invigde mina nya skor i slasket, vi åt god mat på voda. Ledsen blev jag när inte den ipoden jag ville ha fanns. jag som bestämt mig. På vägen hem åkte vi förbi grannhuset där det var vernissage för holgers. jätte fint och mysigt var det där! Nu ska jag sakta men säkert börja pricka av min lista med allt som ska göras. Imorgon kommer mami hem från sälen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0