DRÖM SÖTA DRÖMMAR

Söndagen är snart slut, därmed första mars. Februari har gått så otroligt fort, kanske skönt det har varit många dåliga stunder där. Men ändå många bra. A! Jag hoppas att mars blir bättre och full med sol, värme och massa bra..
Imorgon ska jag åka till lidköping med mormor & morfar. Jag hoppas det blir bättre än idag.. usch, jag tycker inte om helg.. Inte just nu. Nu ska jag borsta gaddarna sedan ska jag sova!

Mars:
4/3 Färga håret.
6/3 Håkan <3<3
15/3 Anna med familj kommer hit! :D
18/3 Stockholm med mami & mormor
27/3 Gruseli blir 18år!<3
31/3 namnsdag

& förhoppningsvis så händer det mer, men det här är det absolut viktigaste!


Kommentarer
Postat av: ewezi

Låter som en bra månad :)

2009-03-02 @ 13:50:54
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0