SOLEN I ÖGONEN

När allt annat i mitt liv är så äckelpäckel det kan bli så är vädret till min förvåning riktigt fint idag! Jag sitter utomhus med datorn, idag är det vår. Det tröstar mig litegranna och får mig tänka på annat faktiskt. Det känns som att det är i vår allt händer, det är i vår jag ska bli snygg, göra massa framsteg, köpa de där dröm köpen, allt ska bara falla på plats.
Jag hoppas det blir en sån vår.

'Idag har jag sett en älg, vi stannade och såg på den ett tag. Kände mig som en älg jägare. Såg något som såg ut som en varg också, men var bara en hund som sprungit vilse. ´Man kan säga att jag vara på lite utav ett safari, utan jeep, utan någon tryckande värme.. Utan i en volvo, i 7 graders värme, sol och sådär lagom med vind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0