IMSE VIMSE SPINDEL


I fredags så fick jag mitt paket från kaffebrus som innehöll: Ett batterigrepp, En adapter ring & En reflex skärm.
Jag är mycket nöjd hittills! Här ovan ser ni resultat från när jag satt ihop mina objektiv till såkallat supermacro med hjälp utav adapter ringen, närmare beskrivning hittar ni här hos Christian, han tar superfina bilder, värt mer än ett besök!
Ska tilläggas att spindeln var mindre än en centimeter stor. Vet inte egentligen om det var en spindel? Den hade åtta ben och såg ut som en iallafall. Jag hoppas på att bli bättre på det här med supermacro, det var inte lätt.

Ikväll är en kväll som jag inte vill sova, min katt kroksvans ligger här brevid och nyser hela tiden, stackarn har blivit förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0