SAMMA NÄTTER VÄNTAR ALLA

GODMORGON. det kanske är lite sent att säga det nu men ändå. Inatt förlorade vi en timme, men det hör våren till!
Jag har just matat Amanda och Wilma med frukost, kina mat från canton:) Idag ska jag ha storstädning.

och gud vad jag skäms! Det har varit så himla mycket den här veckan, speciellt i fredags, samtal i falköping, sedan var det vårdcentralen efter det. Alltid när jag varit i falköping och pratat så mår jag så jävla skit, jag kan inte tänka. aja nog med ursäkter. Jag glömde helt bort min annies födelsedag! trots att jag det var det första jag tänkte när jag vaknade på fredags morgonen.. 18år fyllda blev hon iallafall. GRATTIS I EFTERSKOTT MIN BÄSTA! jag saknar dig<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0