TRÅKIGT

det var mitt rum jag skulle städa, men det är så förbannat tråkigt att städa sitt eget rum tycker jag..Eller det blir alltid så att jag istället för att städa hittar massor utav lådor att rensa, eller börjar slänga saker ur gaderoben vilket gör att det tar dubbelt så långt tid, medans rummet bara blivit ännu stökigare?! Istället gick jag över till att vika  tvätt, para ihop strumpor, sedan över till brorsan gaderob, ett rejält rens gjorde jag där. Bytte även lakan i hans säng, så nu hoppas jag att han blir glad, ha trodde jag som att han skulle märka någon skillnad..nja! Vidare in till systers rum, usch det gjorde ont i magen att gå in där.. så jävla mycket saker har hon..nöjde mig med att städa gaderoben där.. Nu städar jag datorn istället, rensar ut massor utav bilder..

sammanfattning, jag kan inte bara städa lite. börjar jag städa så måste det vara kliniskt rent efteråt.. inte en sak får ligga fel.. Det gör att jag mer och mer låter bli att gå in i städningar..¨

åh vilket intressant inlägg det blev.. men ah. Nu är det nog bäst att jag går upp och fortsätter städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0