KILL ME

Det kan nog inte bli värre.. Jag ger upp nu, det är inte meningen att jag ska vara glad.
Fredagskvällen, som jag längtat efter den kvällen, som jag längtat.
Det börjar med att det blir kaos innan, pappa glömmer att hämta mig, massor utav gråt massor utav bråk, morfar ställer upp som alltid och kör hem mig! Tack<3  stressar som fan hemma..åker i 140 till skövde, väl framme så känns allt så jävla bra, Jag har emma, jag har brorsan! <3 Träffar godingen, blir glad! Håkan börjar och det är underbart.. Sen så är det något som inte vill att jag ska få ha det bra, de knuffades ganska mycket, jag fastnar med foten och ramlar åt sidan,
känner bara hur knät knakar till och slänger mig efter august, han och emma får dra mig ut där ifrån.
Till akuten, 6 jävla veckor utan rörelse. 6 jävla veckor med en jävla ortros på benet.. fy fan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Esther, Esther, Esther. Jag älskar dig!

2009-03-08 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0